Wednesday 15 June 2011

WIRAWAN DAN WIRAWATI JATI PERKASA

Dengan tertubuhnya Kelab JATI PERKASA ini,  seramai 10 orang pemain lalaki dan perempuan telah di antara umur 13 hingga 20 tahun telah dipilih bagi menyertai pasukan dodgeball JATI PERKASA.  Pemilihan pemain-pemain ini telah diketuai oleh En Abdul Aziz bin Ahmad, turut disertai oleh  En. Shahrizab bin Mohd Dahalan dan dibantu oleh Pn Hasnah binti Md Asik dan Pn. Fairuz Kartini binti Sobri selaku jurulatih pasukan dodgeball...


WIRAWAN-WIRAWAN JATI PERKASA

DODGEBALL TEAM BANDAR BAHARU



“ BEAR“
Bear merupakan kapten bagi pasukan pemain lelaki JATI PERKASA. Nama penuhnya Muhammad Farid bin Suhaimi, bercita-cita menjadi seorang juruterbang dan gemar mengaji Al-Quran di masa lapang…..


“ RAZAK“
Diberi nama Ahdul Razak bin Ramblan mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang jurutera kelak dan amat mengemari sukan badminton…..


“ EMY“
Nama penuhnya Ahdul Razak bin Ramblan mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang jurutera kelak dan amat mengemari sukan bolasepak…..


“ ABG LONG RUL “
Noor Shahrul Akmal bin Ahdul Razak bin Ramblan bercita-cita untuk menjadi seorang juruterbang dan gemar bermain badminton di waktu lapang….


“ AZRIEY’S“
Mohammad Azri bin Johari, bercita-cita untuk menjadi seorang usahawan yang berjaya dan gemar bermain bola sepak, futsal, takraw dan badminton di waktu lapangnya…..


WIRAWATI-WIRAWATI JATI PERKASA

DODGEBALL TEAM BANDAR BAHARU



“ ANIS“
Anis yang juga nama sebenarnya Nur Farhanis binti Ahmad Sobri telah dilantik menjadi kapten untuk pasukan pemain wanita JATI PERKASA. Mempunyai cita-cita ingin menjadi seorang akauntan dan mempunyai hobi menontong tv di masa terluangnya…


“ ALIA“
Nama sebenarnya Nur Alia Syafikah binti Alias, bercita-bercita untuk menjadi seorang akauntan dan suka tidur jika mempunyai masa terluang….


“ NABILA CHEAH “
Mempunyai nama penuh Nurul Nabila Cheah binti Yasser Cheah, bercita-cita menjadi seorang jurutera dan seorang yang suka makan…..


“ INTAN“
Intan Nur fatihah binti Mohd Yusof, bercita-cita menjadi seorang penyanyi terkenal dan suka mengisi masa lapangnya dengan menyayi….


“ NABILAH“
Nama penuhnya Nabilah Bt Mohd Nasir, bercita-cita menjadi seorang pereka fesyen dan gemar menjahit dan mengubah suai barang….


“ AMYRA“
Siti Nur Amyrah Bt Badrul Hashim juga bercita-cita menjadi seorang pereka fesyen dan gemar tidur di masa terluangnya….


“ HUSNA“
Nurul Husna binti Shamsul Amry, bercita-cita menjadi seorang polis dan gemar menonton tv di masa lapang…..


“ AMNI“
Nurul Amni binti Azizan, mempunyi cita-cita untuk menjadi seorang chef dan gemar membaca novel di waktu lapangnya…


“ PIE-YAH“
Nur Safiayan Atiqah binti Abdul Ghani, bercita-cita untuk menjadi seorang peguam dan gemar bersukan….

4 comments:

  1. You have beaten yourself this time, and I appreciate you and hopping for some more informative posts in future. Thank you for sharing great information to us. Perkasa99

    ReplyDelete
  2. Lets Join Us



    816 Agent



    816 Win



    Bokepindo 816

    Bonus new member 50%
    Bonus deposit 5%
    Bonus Rolingan 1%
    Komisi bola x3
    Bonus menang 10%
    Cashback Sportbook 5%

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete